Senaste dagarna

Iförrgår var det mors dag här i USA så dagen till ära bjöd Mike och Leslei på hummer. Vi spenderade eftermiddagen vid deras pool och jag fick många nya fräknar. Jag provade också något nytt den dagen. Jag dök nämligen i deras pool med riktig dykartub. Jag provade att dyka ner på botten och andas osv. Riktigt häftig känsla faktiskt. 

Igår var en lugn dag. 

Jag har det otroligt bra här, allt finns verkligen!  Bra väder, stora bilar, de bästa affärerna och alltså shoppingen är så bra. Det finns massa små söta affärer med jättefina kläder för typ halva priset jämfört med i Sverige, för att inte tala om de olika nya smakerna Ben&Jerry glass  eller de oräknebara drive through. Alltså ALLT har drive through. Det räcker inte med att alla snabbmatskedjor som tacobell McDonalds och subway har det , utan till och med starbucks och APOTEKET har en liten lucka som man får åka förbi med bilen och plocka upp de varor som man vill ha. Herregud man behöver inte ansträngas sig ett dugg här allt är enkelt. Alla är lata här i Florida iallafall. Jag älskar USA.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback