Sammanfattning av en underbar resa

De senaste tre veckorna har varit toppenbra. Jag tycker verkligen om USA och vill flytta dit någon dag. Om man ska sammanfatta det bästa och det sämsta i resan,så var det "sämsta"(det minst roliga av allt roligt) när vi kom till Nashville och det regnade hela tiden. Allt har varit kul på sitt vis men det absolut bästa var de här allra första dagarna i USA då allting var helt nytt och vackert i Fort Lauderdale. Då jag tyckte att palmerna och stranden var paradiset och vi plockade vackra snäckor på stranden. Den här resan kommer jag nog aldrig glömma. 

Jag har fått god kontakt med Mike och Leislei som bor i Florida och vi har pratat om att jag kanske ska komma och bo hos dom efter gymnasiet och gå på collage eller bara jobba. Dom ville verkligen att jag skulle komma över så att dom skulle kunna ha någon att ta hand om nu när deras dotter flyttat ut. Jag är överlycklig av detta. Det är något jag bara måste göra. 

Det här tror jag var det sista inlägget. Hoppas det har gått att hänga med i min resa och att det inte varit allt för hackiga inlägg.  
Hejdå! Kram Julia








 Lite blandade bilder från resan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback