15 intressanta fakta om mej

1.Jag är 14 år
2.jag spelar fotboll
3.Jag har bott i ett och samma hus sen jag föddes
4.Jag pratar tydligen i sömnen
5.Jag älskar Ben&jerrys
6.Har två fula hundar
7.Jag älskar att resa till vita stränder med turkost vatten och palmer och ni hittar mej förmodligen inte i sverige om 15år.
8. Min favoritfärg är turkos (tror det kommer av havets färg i varma länder)
9. Jag döptes efter min storasysters gosedjur.
10. Har två systrar som är 18 och 19
11.Hade många olika ticks som yngre
12.Jag har konstig humor
13. Jag är inte den lättaste att lära känna
14.Hade min väggar klädda med barbie tills jag blev typ 11-12
15. Jag gillar mat
 
 
Vad är intressanta fakta liksom??
Jag vet inte om ni fick en konstig bild av mej nu men hoppas ni överlever chocken..
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha asså du är så sjukt underbart konstig :*<3

Svar: haha , söötis XD :* <3
None None

2012-10-14 @ 19:59:48
URL: http://moakjellin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback