Nov. 16, 2012

Ska berätta något coolt. Igår tränade jag för första gången på länge! Vi tränar på konstgräsplanen och i den finns det ju såna här små plastpluppar ni vet. Vi gjorde en nickövning då bollarna var fyllda av plast från marken. Jag fick en Plupp i ögat och blinkade och trodde jag fick bort den för jag kunde se igen. Jag tränade vidare utan att tänka på det. Åkte hem,duschade , gick och la mej. Sedan imorse så vaknar jag och ser mitt trötta face i spegeln. GISSA VAD JAG SER! jo, en fucking grön plastbit! Den har alltså legat i mitt öga hela fucking natten!! Fatta att jag inte märkt något! Att jag inte känt någonting under hela natten, Den kunde ha fastnat ju! Det var fan coolt. Men nu ömmar inte mitt öga längre :) det var min morgon puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback