match 1-2



hej , idag var en fin dag :)
själv var hemma ett tag, sen tittade jag på Emmas fotbolls match  och de vann:) åkte hem
sen var jag hemma ngn timme och sen samling kl 4. samling till min match dårå.
vi spelade mot patrycjas lag btw.det var en skitkul match också btw.
jag tycker vi ägde matchen den mesta tiden :(och det var 1-1 ända tillsdetvar typ10 min kvar då de var över på våran sida i typ20 sek
och gjorde ett mål.  -.-
faan. jag som hade hoppats på att få mobba Patrycja lite i veckan :'( men nu blir det tvärt om ! :(
och det värstaa var att de precis hade gått in på backen då så det kändes som mitt fel -.- skit.
men tur att det var en rolig match.
okej,då fick ni lite info om min dag .
:)
ska sova snart  puuss
bollar/BallKreisel32.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback