SKIDOR!

hej kom hem från romme idag, det har varit jättemysigt ! <3åkte med neas familj:)
vi kom till romme lite innan lunch och hämtade skidor och så och sedan började vi  åka det var typ sommar i luften och snö på backen !vi åkte i backarna upp och ner och när man stannade upp ett tag så stektes man av solen så det var bäst att åka hela tiden. hah <3 Linnea och jag åkte i de blå gröna röda och jaa till och med svarta backarna! Och så åkte vi till och med ett tag efter lunch med Hilda i barnbacken också ^^
Det var en jättebra daag !
Vi åkte upp en sista gång med liften och såg de stänga och åkte sen ner i en svart backe ^^O_o


Sedan packade vi ihop våra saker och åkte till hotellet ! (Y) Det var jätteskönt att slippa åka bil tillbaka så länge samma dag . och liksom packaupp lite och ta det chill :)
Väl på hotellet kände iaf jag mej mycket svettig och vi gick ner till gymmet för att svettas lite till haha X)
sen bada vi i poolen, bastade ,duschade och sen var det tags förmiddag :)
En asgod middag blev det. Och efter den så smått rullade vi(jag) fram till hotellrummet.
där vi var och hällde upp godis och popcorn :)
Kommer som lovat med bilderna nu :)























calippo <3 colippo <3

dagen efter (idag)  hotellfrukost och bilresa hemmåt då jag blev åksjuk medans vi tittade på taken.:S

Det var en yperdyper bra helg <3 :):D (Y) taack <3

























Kommentarer
Postat av: Nea

ååh, har oxå haft sjukt kul, love you <3

2012-03-18 @ 21:14:11
URL: http://priimadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback