Allt suger

Hej , jag skulle inte ha gått upp i morse.
För det första var att jag inte fick spela fotboll pga halsen . Sen skulle jag kolla på matchen iaf men nej det fanns ingen buss elr skjuts pga denna röda dag.
Ja.. Det var typ sämst och jag blev så upptagen av det att jag glömde att alla mina vänner skulle shoppa idag. Och jag behövde verkligen en present till imorgon . Men det glömde jag såklart. De åkte 11.15 och då hade jag vart vaken i 2 timmar , så jag skulle lätt kunnat följa med om jag haft en hjärna idag. Så ja allt är skit och jag vet inte vad jag ska göra bland alla förberedelser inför studenten. Jag har alltså missat 3 roliga saker idag och istället blåst upp 50 blå o gula ballonger.Och bakat tårtor till studenten . Fml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback