Lördag

 
 
HEJsan, idag vaknade jag tidigt pga pappas födelsedag  -  Han fick frukost på sängen som är en liten tradition hos oss. Sen skulle jag somna om men orkade inte..'
Idag blir det iallafall att fira honom och ikväll ska de iväg på kräftskiva.
 
Igår krascha nea & jag på tandem rakt ner i en taggbuske. Fastnade och rev upp hela höger armen och lite av ryggen med rivsår. Reste mig upp och visste inte om jag skulle skratta eller gråta men det blev värsta hysteriska garvet. Det blöde och såg mer ut en det var men idag svider det som rakarns.
mitt var ändå ytligt men Nea fick styret i magen och har förmodligen fetaste skrapde blåmärket där nu. 
Det kan vara farligt att åka  tandem ibland! 
 
Vi såg ut som om vi vart med i slagsmål sen. 
 
 
ha en trevlig dag haha !puss
 
 
oskarpa bider och smutsig spegel finns det ändå charm i♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback