"veckans naglar"

Ikväll provade jag en ny nagellacksgrej ! Såg det på någon video för ett tag sen. Det är lätt att göra , så jag tycker ni ska prova detta hemma ! ( om ni har aceton )


vad du behöver:



nagellack, en gammal burk,vatten och lite papper och en tandpetare.

1.

 
ta en gammal burk och fyll med iskallt vatten , ta ett valfritt nagellack och droppa en prick i vattnet .

2.

låt den flyta ut, och droppa en annan färg på fläcken och fortsätt så !



3.

ta sedan en tandpetare eller något annat vasst och börja dra streck i ringarna , så att det blir mönster ! :D
ja gjorde det flera gånger , såhär såg det ut ;)




rosa,vit o röd ;)

 och en turkos ton ;)



4.

ta sedan lösnaglar, (vilket jag inte hade ) elr så går det ju bra med sin riktiga nagel(bara lite krongligare) , och "doppa"lägg på mönstret . håll nageln kvar underytan i vattnet ett tag och ta bort resterna som flyter på ytan och 
ta upp nageln ,och du har möstret  på din nagel  ! låt torka och gör om samma sak med de andra naglarna!

ja.. min lite mer failade .. hehe..
men det blir färg utanför ..

5. det är nu du behöver aceton eller nagellacksborttagning iaf .


ta bort allt nagellack som kommer på fingret ! och så är du klar !

aceton


så kan du fixa dina naglar ,tycker alla borde prova ! ;D

ett resultat ..



och ett till ..
tjaa.. mina blev inte så jätte fina .. haha men det var kul iaf :)

Här är videon jag tog det ifrån !



hejdå ! och god natt ! love julia !


Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIT!fett coolt!!!!!!!!lägg upp sånt varje vecka tkr jag!!

2011-10-28 @ 23:29:02
Postat av: julia

Jaa , det kan jag göra ! ;D

2011-10-29 @ 11:19:08
URL: http://happyheaven.blogg.se/
Postat av: Moa

Det var jag som skickade kommentarer, min ipod laggade :p :) <3

2011-10-29 @ 17:42:11
URL: http://moalovisaa.devote.se
Postat av: julia

Okej :)<3

2011-10-30 @ 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback