Veckans nageltips <3

hejsan :) nu har jag fotat och fixat naglarna,veckans tips är "news paper naglar" 
så här gjorde jag :

1. måla naglarna i en valfri ljus färg. jag tog vit :)






2.haha låt torka ordentligt ! blååååååååås :o


3. Häll upp en litet liten liten liten kopp med alcolsprit ,du ska kunna doppa fingret.


4. riv ut en bit tidningspapper med text på.



5. doppa fingret i den lilla koppen (elr locket) och håll det där i cirka 20 sekunder. 



6.
ta upp fingert och pressa tidningsbiten mot nageln. håll kvar så i ca en minut.
Du kan ta nån droppe acolsprit och droppa över tidningsbiten på nageln. (tryck tidningsbiten ganska hårt mot nageln)  


7. ta bort tidningsbiten....

tada ... jarå lite fail på den men ni fattar ;)

8. måla sedan över det ned ett genomskinligt lack.
längst ner.



för att texten inte ska åka av ;)



resultat:










nu kan du läsa tidningen på dina naglar X) haha .. prova att sätta ditt en serie gubbe ! borde ju funka ?.. testa lite !


kan vara lite klurigt att få texten snygg , men annars är det FETT LÄTT ! lycka till! ;)





vart jag fick det ifrån:
 

Kommentarer
Postat av: Moa

grymt coolt!

2011-11-13 @ 11:57:11
URL: http://moalovisaa.devote.se
Postat av: julia !

Ja visst är det ! :D

2011-11-13 @ 13:49:26

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback