FRIIIIIDAY!


Det där är typ jag nu Î
(bara så att ni vet)
men veckan har gått riktigt fort ändå !
idag på håltimmen innan lunch så gick jag,moa,cicci,linnea,albin och simon  hem till cicci och bakade en kladdkaka xP
elr jag var typ inte me , för jag gick gick och käka och orkade sen inte gå tbx haha .. men ändå !
jo, jag rörde faktiskt i smeten !!
sista lektionen var träslöjd och där var det riktigt lungt . För killarna blev utslängda XD eller alla utom albin.

är det ingen annan föresten som stör sig på TA BORT BLOGG knappen på blogg.se !!!!
Jag gör ialla fall ! den är ju typ utdragen elr nått.
Nu ska jag skriva på min svenska berättelse. 
och sen ska jag fräscha till mina skor lite ;) 
                                                           puss puss/ julia
                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback