torrez på webbcam ! missa inte !

haha hejsan.. jag dör XD  jag försöker ¨få med Torrez på webbcam!
en riktig naturbegåvning på att kolla in i kameran inte sant !? XD så jävla söt
idag skulle det typ kankse blivit tjejkväll men det blev inget. men vi var på dan hos mej, moa,linnea, ester och mimmi. sen ikväll var jag i eskilstuna. mamma och jag skulle gå på bio men det vart inte så. ist åkte vi fö
rst till godisland och köpte godis (tippat)och sen till tuna park :D :D Det var mysigt:) så nu har jag en ny vinterjacka. jaha vi hade lite främande sen oxå.. och nyss upptäckte jag att jag stängt in min katt i mitt rum :O haha oopss (luugn.. katten var inte innne så länge)sov så gott pus puus !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback