och där var det roliga slut - måndag ;)

hejsan, har lite dålig uppdatering nu , sorry sorry !
idag sluta vi 20 i 3 :) efter skolan hängde vi me och hämta Hilda på dagis , linneas lilla plutt!  (numera min granne) E:
hihi ^^
sen var moa och nea här och vi käka NUTELLA... fullmåne idag föresten !!

gud vad jag längtar tills vi får egna MAC DATORER i skolan !!!!! (kanske mac)
Det bllir liksom som ens egna dator som skolan betalar och i nian får man köpa den om man vill .
det är ju asbra ! Då behöver jag inte köpa någon dator!
snacka om att man kan blogga då. :D synd att det är så lång tid kvar..
för man vill ju inte längta tills efter jul, så vi borde få de tidigare..

 inte bra- Lovisa åker till kina snart föresten... D':två veckor ..:(

-positivt ,det är ju billigt där ,så hoppas hon köper något nice i julklapp till mej ;D
 
Nu borde jag nog skriva svenska berättelsen .. vi ska skriva en -fantasy- tills på ons/tor.
men måste bara säga att - jag saknar seriöst dej ester <3 :( om du läser det här ..

en sak till ! jag är lite mobbad för mina fjongar i håret av alla ..



skulle blivit en cool bild ..

haha jag är inte så bitchig som jag ser ut .. fjongarna har vi här Î


haha jag var tvungen .. xd




skrillex - cinema XD var tvungen - IGEN



Kommentarer
Postat av: Tette

Din plutt vad sör du e!!! Jag skanr deejjj ännu mer!!!!!!! <3 hehe..aja..men jag snacka med nea i tellen och vi vill åka och shoppa, men du och moa ville ju shoppa när det är julrea men då kom nea på att eftesom vi typ inte sett varandra på HUUUUR längeeee sen som helst så kan vi ju typ bara åka upp och nt shoppa så mycket utan bara titta runt och gå o fika tyå så :D

pusssilusss snygging <3

2011-11-14 @ 20:54:27
URL: http://cheeky.devote.se
Postat av: julia

ja men det vore ju nice ! <3 ;) det är ju ändå bra att shoppa julklappar ifs :)

pusselipuuss tbx snygging!! ! <3

2011-11-14 @ 21:11:28
URL: http://happyheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback