mörkt :O

hejsan shit vad mörkt det är ute ! :(
hoppas ni gillade veckans naglar som jag la upp igår. glömde säga att ni gärna får visa mig hur ni gjorde om ni har provat det !
jag måste bara säga att det är fett kul att få kommentarer ! fortsätt så ! ;D

här kommer mina helgkvällar :

fre: moa, linnea , patrycja och albin på kvällen och sedan sov linnea och moa över :)

lö: bastu med nea :)

sö: typ med familjen elr nått ;)


och sen måste  jag bara säga att jag är asglad för att ola våran bildlärare lärde oss hur man behåller proportionerna när man förstorar bilder ,
när man med pilen liksom drar ut den så kan man behålla proportionerna om man håller in chift när man drar in elr ut den !
det var ju asbra att kunna ! :D

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback