ingen elevens val!

hejsan idag var det ingen elevens val så vi fick sluta tidigare !!!! :DD <3
annars är det ju torsdag , vilket betyder att det är självaste fredag imorgon :D we like we like <3
måste fixa ett paket till imorgon , till julklapps bytet me vetefan hur det ska gå till...  jag får typ köpa nåt efter elr före träningen helt enkelt.
MÅste bara säga att jag hoppas jag får typ en iphone i mitt paket, skulle bli såå glaad :D hoppas det är någon som är så snällig i klassen ! önske tänkade ..elr föresten en ipad skulle oxå sita fint ..! ;D
kom igen alla ! köp ipads till mig ! :D<3

haha platta håret i korridoren..


klippte bort dej linnea ;)

Kommentarer
Postat av: nea <3

haha, vad snällt att du klippte bort mej <3 btw. min plattång ! ;) <3 haha.. puss, älskar dejj <3

2011-11-25 @ 14:25:36

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback