Breaking Dawn

oomg !!!! Nu är det bara 2 timmar och 15 minuter tills vi ska kolla på Breaking Dawn !!!! jag är skiiitnervös! det ska bli askul!
och jag är helt hyper !! jag har läst lite till i boken för att komma ihåg. Jag hoppas verkligen att dom har gjort den här filmen bra ! för de andra har varit lite halvkonstiga i jämförelse till böckerna. Hoppas inte att platserna hinner ta slut eller nåt :S 
men just nu är det 75 platser kvar :) fett synd att det var så några som kunde följa med bara..
här kommer trailern ! :P 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi får ta en bioooo och tjejkväll någon gång när alla kan oxå :D <3

2011-11-20 @ 19:54:22
URL: http://miimsan.blogg.se/
Postat av: julia

jaa! verkligen ! :D <3

2011-11-22 @ 17:01:53

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback