vad ska jag satsa på .. att spara till ;)

hejsan ;) vet inte vad jag ska spara pengar till... 
digitalkamera elr laptop ....
man får ju spara väldigt olika länge till de men ....
hm...

DIGITALKAMERA

negativt - lite sämre bilder, kan ju låna ...

posetivt- smidigt att ta med överallt där man vill ta kort ! det är väll egentligen därför ja vill ha en ! :D



LAPTOP


negativt- jag vill ju ha en kamera ....

posetivt- det skulle va fett skönt att ha en egen snabb laptop !! :D



OBS ! 
... har inte såå mkt pengar sen jag köpte mobilen... men jag har ju börjat spara ! :D


KRAM JULIA :)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du mest ? :P vad håller du på mest på med .. ;P datan elr kameran :D..

2011-05-21 @ 09:24:58

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback