tre dar i Riga :)

hej har ju vart i Riga i helgen ! :) Vi kom iväg ! askmolnet kunde inte stoppa oss !:D
haha ;)
När vi hade vart i riga i två timmar och checkat in på hotelet, så gick vi runt och kolla lite.
Vi gick till en staty. tog lite kort .... (konstigt att det inte var så mycket folk här )
och så så får emma en idé !
: kan man hopppa upp här ? ställ dej på min arm julia och hoppa upp  ! :D
dum som jag är så hoppar jag upp och posear brevid statyn ...
och så ser vi poliser som springer över gatan och upp mot oss .. :S
jag fattar ingenting och sitter kvar..
men när jag fattar att de är på väg mot oss så säger jag
: ta kort snabbt !
haha xD
och så hoppar ja ner X)
De två poliserna kommer fram och säger att vi först ska betala böter
men sen så behöver vi inte det ! pappa börjar prata om andra saker så poliserna glömmer typ bort det..
haha ..
Men tydligen så fick man inte klättra på statyn ... elr fredsmonomentet...
aaa! vad pinsamt !!!! men det kunde väl inte vi veta ! >:(
kunde nästan fatta det själv men jag trodde väl inte det var så stor grej ! jag satt typ på den i fem sekunder !!:O
och det roliga var att efter det så stod det hela tiden 2 vakter vid fredsmonomentet XD
såg det när vi gick förbi x)
det var typ poliser överallt i riga ...
vågade sen typ inte gå på nånting elr nudda .. D:vågade typ inte gå någon annan stans en på vägen ... !

jaa.. det var det lilla dramat XD


hmm .. man kanske kan ....



snabbt!



haha så jävla ful men jag väljer mat XP


nu e det bara bilder på mej hehe men kommer KANSKE mer bilder sen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback