Riga ! :D

Hej hej :) ska snart gå och lägga mej , för imorron åker vi ! :D Till Riga !!! :D
Fett kuul! :D Ska typ kanske gå på spa och gå runt och kolla och ta mååånga bilder :D
 men kmr sakna alla :( fast det är inte så länge vi är borta .. ;)
Vi kommer hem på lördag ! (inte på sömdag som jag trodde)haha ^^ oupsii ..^^ X)
undrar hur tidszonen är där ..?? det kan väl inte vara så mkt skillnad .. kanske nån timme hit elr dit bara :)
men är lite orolig för askmolnet !!! D: tänk om vi inte kan flyga för det !!! elr att dom typ : ursäkta men vi måste tyvärr kraschlanda här , vi har kört in rakt i askmolnet ! :S j*vla vulkaner på Island >:@
men jag kommer alltså nog inte blogga tills jag kommer hem ... om jag inte råkar stötta på en fungerande
dator elr nåt ?? undra om man kan gå in på blogg.se från riga ?? ja... det måste man väl kunna??
Jag undrar föresten vad de pratar för språk där   ??:o typ :
crutcsni craschno aa scabi crutchibaa XD
Hahaha XD ska bli kul att höra x)
Ha det så super bra ! :D 
 
MASSOR MED KRAMAR JULIA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback