Presenter :D

hej ! har inte bloggat så mkt :) men men ..
idaag äär deet een lyyckliig daag !!!! :D FREDAG! 
har dock ont i halsen ... :/ (kul med gamla utryck x) )
hooooppas!!!! det går över !!!! vill inte missa helgens spänning! ;D
vi hade en kul vårkonsertträning idag :D  och vi slutade tidigare ! :)
yeey! :D
Men vill bara säga att moa,nea och pichi och några fler ! ni gjorde min födelsedag superskoj ! :D
vad skulle ja göra utan alla opassande tillfällen att sjunga ja-må-hon-leva-sånger på XD
haha älskade era glada grattis ! :Doch ens tanken på att ge mej pressenter! :)^^
älskar er :* <3 hahax)
 har bilder på lite pressenter ja fick :D !" :D



direkt till min samling av färgglada nagellack! :D


 några nagellack jag fick  :D



ska sätta upp de på väggen :D

nam!

haha ser ut som puma ! men PUDEL x)

 yeey ! mkt pengar ! :D ska spara till en kamera!


Min karin in the air!! :D ÄLSKAR DEN!




och den coolaste av dom alla !!! :D D:
chokladfontän!!!! jaa!!!! jag vet lite udda ... men jag önskade mej det haha ! :D
asså gud trodde typ inte på det när jag såg den !
man ska typ doppa frukt men jag ska nog bara gapa haha xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback