PICKNICK! """ STAVAS ???

Idag var det picknicktajm!!! :D'' '',Amanda ,Pj, Nea, moa och jag va hade det skoj idag !:D
vi spela kotten och sen hade vi en super mysig picknick >! :D med godis och sockerdricka :D
super myys !  :D skulle vilja lägga up bilder men hinner inte ... :( (det kommer nog sen )
sen blev det fail när jag skulle till träningen .... men det blev som det blev...
´Träningen gick inte så bra idag ... det var typ askallt! jag kände knappt mina ben ...
så ja sköt inge bra ! men vi snacka lite om offside och så.. ;)
cykla hem !
burrr ....:S men marike och jag peppa varrann haha...( att hålla värmen ! ;)
och så sitter jag här och ska strax duscha :D skönt!
men HARE! xD xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback