just another way ...

tjolahopp :) Igår var jag vid majbrasan vid sågen  C: ^linnea och jag gick ner tsm ,
och där nere träffa vi Ida och hennes kompis och Cicci ;::DIda som gick i våran klass förut ;) Fett kul att träffas
igen !(Y)
det var ett tag sen kan man säga ...! :D Hon hade förändras !  Vi gick omkring där med dom och så
träffa vi några i klassen och så :) och så köpte vi ätbara får ^^ sockervadd ! :D mums^^ När de tände brasan höll man typ på att brinna upp ! För vi stod nära och det sved i ansiktet ! undrar om mina ögonbryn sitter kvar ?! Men det var iaf supermysigt! (Y) :D
och nu så har jag gått en promis med hundarna :)
och sen ska jag kanske till skärholmen ! :D 
fast jag vet att  de ska kolla presenter til mej ...
men jag får helt enkelt blunda haha ... äsch !
har typ panik .... jag hatar typ veckan innan man fyller år...
för då måste man komma på saker man önskar sig ...
och jag kommer inte på ngt >:( !
så det blir typ pengar ändå... hm...
jaa.. men hejdå ! :)
 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback