ALLA VÄDER ÄR GLASSVÄDER! (bevisat )

hejsan O_o
Idag så var det ju andra skoldagen ;) ¨
det är väl som vanligt .... :) bara att det var skit väder :P
burr__ cyklade (snabbt!!!) hem med Linnea och Ellen för det var så kallt! typ haglade ! D:
sen var jag hemma och städade ... sen sms Amanda mej :) och vi åkte ner och köpte glass ^^
på nya glasscaféet ;) HAHA vi är lite rubbade som köper glass när det spöregnar!! haha x)
men alla väder är glassväder !!! :D men Amanda skulle iväg ganska snabbt på dans ..
Men då kom Linnea förbi x)haha så jag bytte dejt där på cafét xD HAHA
då satt vi där en stund och så cykla vi hem till mej :) sen nu , så bakade jag till imorron ;)
för gissa vem som fyller år då !? :D    JAG ! :D
fyller 13 bast ;) :D o så är det sovmorgon imorron !! timemat!!! :D



                PICKNICK :D






   

           idag ;)









Kommentarer
Postat av: Amanda♥

Hejsan :)

Var med i tävlingen på min blogg! :)

2011-05-04 @ 20:02:18
URL: http://amandaarmittnamn.blogg.se/
Postat av: julia ! :D

jaa! tävling! :D

2011-05-06 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback