tandläkaren ;)

hej hej ;P
Idag var det sov morgon !! :DDD 
Super skönt! love it !Så jag sov till kl 8 ;D 
Idag fick ja hoppa över träslöjden för ja skulle till tandläkarn :)
Jag e lite konstig men det är kul att gå dit ! man får ledigt från skolan och
behöver bara typ gapa ist.. 


haha när man va liten :
 säg aaaaaaaaaaaa ,     AAAAAAAAA!!!!!  xO
Gud va stort du kan gapa ! som ett lejon !  Nu var du så duktig att du får välja
en leksak i korgen där borta.
 


haha fick lite flash backs XDXDXD

haha! åå... ja kmr ihåg de här små klistermärkena man kunde välja mellan !
Jag blev så stolt x) x) XD

Jag tappa min mobil idag oxå :'( så den fick repor :( Det va Frazze -_- Han drog
i kopplet när jag höll i mobilen -_- så den föll på gruset ......  snyft :'(
ska nog skaffa mobil skydd sånt där gummi !  
Men nu ska jag kolla på halv åtta hos mej ;)

hejdå                                                         //
                                                           


            
                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback