söndag, vasaloppet o receptet jag lova ! ;)

tjena ;D  idag har det varit söndag elr är.. men det är kväll, så aa ni fattar x)..
idag var det ju vasaloppet dagen !:D jag missa starten :( men såg när de gick i mål ;)
Tur att ingen norsk vann ! :D Det va bara det jag ville ! haha x)
Vi har fixat i lillhuset igen, och nu finns det en dörr där oxå! ;D
sen har jag haft fotbollsträning :) Vi ska få nya träningsoveråller (stavas?)
NICE ;D
Sen provade jag att springa en runda med Frazze, och det gick jätte bra men det var ju bara
jag som blev trött -_- Han (min hund) såg ut som om han inte ens hade sprungit... -_- haha x)
Men nu kmr det här supergoda receptet som vi gjorde+bild, kanske inte syns men det är supergott ! (Y) :D


Hallon mouse (typ) :P

okej vi improvisera lite så det är inte
direkt några mått ^^


Vispad Grädde

Kesella vanilj

Frysta hallon

socker

Hackad marabou choklad :D



mix it! and .. done ! ;D




kram julia ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback