Har inte skrivit på ett tag hehe.....

hejsan ! ja vet ,ja vet jag har inte skrivit på en vecka typ...
men det har hänt mkt den här veckan , har inte känt för att skriva ...
Men tänkte skriva lite nu såhär på torsda`n ist :)
Har precis käkat ... ja laga mat idag C:
skönt att slippa duka av ! :D
På elevensval idag så hade vi typ lite olika stationer, och Patrycja,Linnéa,saga,simon
och jag gjorde en piramid xD
superskoj !
En mindre rolig sak idag va att vi hade matteprov -_- :P
men ja tror det gick ganska bra ! ;)
Och idag cykla jag och Ellen till skolan ! premiär i år "! 
Då är det vår !
det gick bra förutom att jag inte visste hur låset funka... xP
fast vi ja på det "! :D :D :D
borde nog plugga nu  .... :/
efter, halv åtta hos mej ;D
 

Have fun! :)

kram Julia


 
den här tänkte ja ha som header förut ,precis när jag starta bloggen :P
hehe ^^

Kommentarer
Postat av: Saga

Vart gör du din header? :)

2011-04-14 @ 19:11:57
URL: http://hejcanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback