Fettisdagen!!! :D elr nåt ??

tjenae ;)
Fettisdagen/kvinnodagen/pankaksdagen !?
Jag fattar inte vrf de var tvungna att trycka ihop allt på en dag !!!
elr pankaksdagen kanske bara  e påhittad men iaf !
Liksom ska man trycka i sej massa pankakor och selmlor o sen ut och demostrera !
Jag förstår inte hur de tänker ...! hihi ^^^


hejsan ;) idag är det ju semeldagen ! Så jag har bakat semlor ! :D logiskt haha x)
Glutenfria ^^  :) Lite små brända hihi^^ inget proffs direkt ;) Har just klickat på grädden ;) Ska ätas ikväll :) mums !
Men tappar mat lusten när ja tänker på det äckliga som hände :
Jo när ja knäckde ett ägg (att pensla på uppepå innan de gräddas ) så
var det blod i !!!:O Vi har egna höns. och det här ägget var det en kyckling i !!! D:
elr bara lite större en ett embreo men det var blod och en blivande kyckling liksom !!!
USCH!  Jag mördade ett liv !!!! D:
jag är ledsen kycklingen ....
Så där stod jag, med en kopp med kycklingblodägg i ... !!!
Men det fanns inte så mkt att göra en att hälla ut det !.....
Jaa... jag sörjer ... men äckligt var det ! DX


Ni kanske inte e så sugna på selmor nu haha x) men här kmr härligt suddiga bilder
på mina semlor ;D

'


Ha det bra va ni än firar för dag haha x) pankaksdagen/kvinnodagen/elr fettisdag ;D


hejdå ^^

Kommentarer
Postat av: Mooa <3

usch vad äckligt!

Men julia!

jag som tyckte att jag liknade en mördare när jag lekte med en ritad pistol.

men att ta en kycklings liv!

de e väl olagligt? ;O ( xD )

tyvärr men nu ringer jag neas pappa! ;)

2011-03-09 @ 20:05:14
URL: http://Mooasblogg.devote.se
Postat av: julia ! :D

haha xD ja veet !!! det var sorligt ... :'(

2011-03-10 @ 20:38:27
URL: http://happyheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback