EARTH HOUR :D

hej ! Igår var det earth hour :) mellan halv nio o halv tio som allla kanske vet ;)
Linnea, Moa, Ester och jag hade tjejkväll :D
Det var superkul! Vi var hos Linnea, FF haha x)
Vi gjorde tacos med supergulliga mini tortillabröd ^^hihi de var size mini mini!^^ haha x)
När det var earth hour (som jag hade glömt att det var) så tände vi ljus och satt där i mörkret och spela kort :D
Det var jättemysigt ! :) Jag lärde mej att spela "kotten" tror jag det hette och det var mega kul!
önskar jag kunde förklara men det tar så lång tid .. haha ;)
och när earth hour var slut så fortsatte vi spela kort och vi tände typ inte haha C:
Hoppas alla ställt om klockan haha ;)
det var synd! för linnea moa och ja skulle åka till moa sen men jag skulle ha träning så jag åkte hem ist.
men sen när vi skulle åka så insåg jag att det inte skulle va ngn träning!! -_- suck ...
så då kunde jag åkt till Moa ! ... men då var det försent ...
men det blev lite chill med film istället xP hihi^^

Jag hade iaf jätte kul i lördags !
Tack för en  jättekul kväll! <3
älskar er ! <3

Lite bilder ;)

 



'


ha det bra ! slash mej x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback