adiddas 8)

heeeej ! Kom hem för ett tag sen , JAG ÄR AVIS!!!! några killar i klassen och patrycja ska åka till råsunda, stavning?? och kolla på Sverige-Moldavien! som avslutning ...:( det vill ja me ...! snark! -_- X( fett coolt liksom !!!! X( haha men ja e glá ändå ... nästan ... x)och så är jag avis på linnea Cx tror jag hörde att du  skulle baka bullar !!!!......haha x)
 I lördags innan tjejkvällen så åkte jag bla. till intersport :) och då köpte jag den här :D hade den idag ;) okej ni kanske inte fattar men det är ascoolt ! för om man vänder ut och in på den så får den en annan färg! det är meningen att man ska kunna vända ut-och-in på den ;)
det är fickor på båda sidorna :D haha om man inte har några kläder så kan man ha ena sidan en vecka och andra sidan nästa vecka ! XD haha usch !

 


jaaa :) det var det ;)

  adios !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback