Sagas fototävling !

hej är med och tävlar i sagas foto tävling ! :D man ska typ ta en sommarbild och skriva varför den får en att tänka på sommaren =)
vet inte om ja gör rätt nu men, bilden längst ner är den jag är med och tävlar med, den högst upp är på saga :)



                             saga ;)  www.hejcanon.blogg.se






                                     sommarbilden jag tävlar med :)




Jag tycker den är sommrig för att det är den har så härligt ljus och
maskrosor förknippar jag med sommaren och så älskar jag solen och himeln där ! :D
gillar det lite random i bilden X) den är skön ! ;)





hoppas jag gjorde rätt :/
äsch ! det va kul ändå ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden var riktigt somrig !

ha en bra dag :D

2011-06-15 @ 15:24:52
Postat av: JULIA :D

hihi tack:D du med! ;)

2011-06-15 @ 16:22:21
Postat av: Saga

Grattis du har vunnit!:)

2011-06-18 @ 22:11:03
URL: http://hejcanon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback