PANT ? JA TACK!

Idag har Saga och jag vart i desperat behov av pengar ! haha..
vi ska skulle tälta i söndags,men sen insåg vi att supervädret skulle stoppa oss trots allt.... -_-
kul..... MEN! saga sov hos mej ist :)
och vi ska tälta imorron ist ;) om vädret är bra !!!!
Men vi insåg oxå att det kommer kosta pengar till snacks och korv som vi ska köpa imorron ,
så vi blev lite galna .. och gick och samlade pantburkar .. haha vi är såååå normala !
kände mej som en uteliggare där vi gick! haha men det var kul! XD
vi pantade burkarna och fick 28 :- llite besviket. men vi hade ju "inget" från början! :)
träning i regnet idag ! blev dyngsur ! kunde vrida ut min tröja som låg vid sidan :D
haha... men det var fett kul! :D
älskar att träna i regn!
Min dator är inte så seg längre ! :D så nu är jag inne på den ! har installerat google chorme oxå !
så att den är ännu mer snabb X)
Saga
tack o hej !  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback