IKEA

Sitter här hos Nea med moa och ska snart dra Jag surfar på hennes nätverk xD thats life ! (Från mobilen) Vi har badat:) dom stod o plingade med cyklarna utanför mej halv åtta ,kvällsdopp, Men före det så var jag på ja.. ifõrsej på traning... :D men innan DET så var jag på IKEA :D Det är grymt där . Vi käka där oxå och ja blev typ galen i de små chokladbitarna :D En för 2 kr ! Grymt billigt ! Imorgon Får jag inte heller sovmorgon ... Halv nio börjar min dag . Men sov ni som kan ! Godnatt Sverige! MOBILBILD :D YAY!mem jag tycker det blev ganska bra andå..! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få röstar på din klänning på Nelly?

2011-06-27 @ 23:01:43
Postat av: julia

ja elr va?

2011-06-29 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback