HEEEEEEJJJJJJJJ!!!!!!

hej jag heter Moa och här hörs det såklart as mkt om mejj eftersom Julia älskar mejj! det har hon(jag *host*) till och med skrivit om på hennes rygg ;)
Jag har faktiskt tillåtelse att blogga här dåra så ni vet, jag vill inte att ni ska tro att jag är en liten bajskorv som typ blograpar ( xd ) hennes blogg härå!
nej men jag ville bara säga hej hopp!
så det var lite från mejj och här kommer en bild som är min header från min blogg : http://www.mooasblogg.devote.se
och sen måste jag bara starta en röstning här: vilken hemsida tkr ni e bäst att blogga på? blogg.se eller devote.se eller nån annan kanske? Julle gull här håller på blogg.se och jag håller ofc på devote.se !!! ( devote är bäst bara så ni vet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback