fotbolls snack ;D (dom som inte är intresserade behöver inte läsa ;)

hej matchen började med att vi gjorde ett mål , ganska direkt :) Aggy slog en hörna som jag styrde in :D yay !
sendan gick första halvlek utan att någon gjorde nått mål .. Vi hade typ tusen mål chanser , men ingen gick in !
och vi spelade nästan bara på deras halva , alltverkade frid ch fröjd i pausen.


Men när domaren blåste in till andra halvlek så var alla typtrötta elr nåt för det gick segt !
själv kände jag mej som en spagetti gubbe .... XP  dom andra fick in ett mål ... :(
ett fail mål!!! för  marike(målis) nudda bollen sist ...
och sedan fick de in ett mål till och hoppet slocknade >:(

men då fick jag assist av Linnéa och jag sköt in den !!! med ett snett skott in i målet ! :D
då stod det 2-2 :D och det blev det slutgiltiga resultatet ... ;)
Så jag är rätt nöjd med det =)
lagen var ganska jämnduktiga.
och jag gjorde 2 mål !! :D


så nu har jag käkat och duschat och jag känner mej fett fräsch!   :)
så jäkla skön känsla efter en match (om man är nöjd) :)! :D

lite surt  att det bara saknades 1 MÅL ....!
men äsch då ! ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback