sky shop

hej har valt godis nu som mina systrar ska köpa på planet i sommar lite senare ...
mums :D


men imorron bär det av till Italien ! jippi! :D
Har aldrig vart där , men det är nnog jättefint !  gud vad jag kommer bada !
och jag kommer väl förmodligen äta mycket PASTA! haha ... ! X)

vi åker imorron på dagen. så vi kommer inte gå upp tidigt :)
Det är synd tycker jag !... för det är så mysigt att gå up tidigt när man ska resa !
typ att gå upp mitt i natten !! det är mysigt :)

om jag hinner ! så bloggar jag imorgon ! ;) en sista gång innan jag åker.
om det finns ett öppet nätverk på flygplatsen så kan jag blogga där ifrån :)
men om inte så ! "DEN DEAGEN DEN SORGEN" ;)
  

hare !

Kommentarer
Postat av: Miranda

ha dt så kul! hoppas ni får en riktig bra vecka :) o glöm inte att äta massa pasta och pizza :P

2011-07-21 @ 00:15:02

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback