prata på bara Julia

hejsan :) jag har ju just ersänt att jag saknar klassen litegrann .. XD haha..
men nu har jag nördat sims ett tag och kollat lite bloggar ... har upptäckt några nya ..
har t.e.x läst Ellen i femmans blogg !?
(fast det var igår ) och emmas ..
men det är ju för att dom länkar på facebook ... hashava bra ja e ;D

men jag skulle inte vilja lägga upp min på fejan för den är j***vla ointressant haha xD
och jag bloggar aldrig ... och att jag inte vill att andra en dom jag säger till ska kunna läsa den ...
men det är roligare när folk lägger upp där måste jag ersänna! haha XP
;) för det är kul o läsa random folks bloggar !


typ: SLUMPA på devote haha XD
men då kommer det upp de sämsta bloggarna! HAHA
typ... anna 9 år ! och så massa webbcambilder där de har läppglans och seriösa miner ! HAHA och så:
ska va med bertilina idag står det under HAHA
okej nu ska vi inte mobba någon här ! jag bara snackar ! xp
ursäkta anna...


HEJDÅ !


Kommentarer
Postat av: julia

lägg märke till HAHA

2011-07-17 @ 20:09:28
Postat av: Miranda

jag kollar här varje dag o tycker att det super intressant :)

2011-07-17 @ 23:41:40
Postat av: JULIA

haha Miranda ?!?!

läser du min blogg XD ! haha XP

2011-07-18 @ 10:48:19
Postat av: Miranda

haha ja Julia jag läser din blogg varje dag XD så keep going i like it :)

2011-07-20 @ 00:58:03
Postat av: julia

haha okej :D I will ;)

2011-07-20 @ 20:32:49
URL: http://happyheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback