konversation

vaknade nån gång på morgonen, läste ut min bok ! .. NELL att rekomendera !
sen sola jag lite och så sms:a jag linnea och frågade om hon ville jogga -
så smset hade väckt henne ... !
haha XP oupsi!    bilderna var mms och vi skickade dem fast jaa... otecknade XP

julia linnea



Har ni dygnat ? XD


nej xd


haha okej XD ska vi ut och jogga ? 
när
vet inte typ nu ..
nu ? så här ser jag ut just nu

oj väckte jag dig :( !!

xd
pigg som en mört haha XD
förlåt om jag väckte dej !

Det gör inget...nu är jag väll lite pigg

fortsätt sova ! hehe... jag slutar smsa nu jag lovar ! ee... godnatt !
hahaha men sen kom vi ut o jogga iaf X)

Kommentarer
Postat av: nea

hahaha .. din lilla prutt <3

2011-07-14 @ 18:29:39
Postat av: prutten XD

hahaha XD

2011-07-14 @ 20:13:54
URL: http://happyheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback