Tjejkicken!

Idag var det Tjejkicken i strängnäs :D  kul :) 
vi spelade kl. 12.05 och kl.13  kanske inte det intressantaste XD
första matchen var mot åker som vi förlorade med 3-0 ..... tror jag det var....
det liksom tog den matchen att komma igång ... men andra matchen var mot
mariefred, och vi vann !!! :D 2-0 ! och jag gjorde de två målen :D !!!
Bra passar från patrycja! :) Det va jätte kul! och jag blev taggad efter första målet-
och sen kom det andra :D när det typ bara var några minuter kvar !
det är så häftigt när dom ropar upp namnet på den som gör mål ! :D
det var coolt när dom sa mitt namn :D skönt med ett bra avslut !
själva kicken kom vi typ 2a på så det va bra jobbat av alla :)
iförseg var det bara 3 lag.. men det va bra ändå:)
imorron ska ja till skärholmen :D



ha det bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback