rimma på! :D

Idag är det måndag :) trevlig mening XD  alla (hakuna matata barnen) va tbx :) XD
Så det va kul att träffa alla :)Moa :D 
Patrycja o jag gick o lånade gitarrer på brogårn matrasten som vi brukar göra ibland och
Moa ville rita på paint joy på min mobil som vanligt :I
  gick lite tidigare från skolan ..:) skulle på remisstjosan(med mina tår) hos doktorn :)
Vi fick vänta i trekvart innan läkaren var klar...! sen fick jag komma in :)
När vi vänta läste jag massa barnböcker som fanns där X)
En ABC- bok. I den fans det rimm på varje bokstav här är några roliga ! x)





BOKEN^^


Ss

Sömniga Sune sov på sitt
öra för trött för att se, för trött för att höra:
Sjutton kanoner skjuter salut- sune sover
precis som förut.


n

Nn

Nippertippan tippsi vipps hon är lite happ som hipps:
byk och bak det vill hon slippa hon vill trippa på
en hippa pudra sig med pudervippa!

Ee

Ellen Dellen Du von Essen
hade tappat bort adressen:
Var hon säg mig en japanska eller
kanske indianska ?
Nej, konstantinopolitanska!





Mm


Magister Tjeder stiger neder från sin
sjuvånings-kateder:
Mycket mat mor Margareta,
böcker kan man inte äta för
de är så vinkelräta!







 En asstor mal i ett akvarium som fans där ! va tvungen att ta kort ! ^^


kul kul!!!XD

ha det bra !

Kommentarer
Postat av: nea <3

hur många klockor hade du tänkt att ha ;D haha <3 puss pårejj <33

2011-01-19 @ 07:34:34
URL: http://justreadmyblogdevote.se
Postat av: jag !

Men dom e ju så fina ! ;D :3

2011-01-19 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback