Graffiti nails :D

Tjolahopp :) jag har inte skrivit på ett tag men det här har jag gjort :) :

 Fredag: skärholmen :D

Lördag: mamma fyllde år :)

Söndag: Grattade min kusin :) Ishak 7 år !

Måndag : Ja... Det är ju idag :



ja.. Jag har helt enkelt haft ganska mkt att gör, så har inte kunnat
skriva... 
I skärholmen köpte ja lite kläder blandannat grafitti nails :D
det e fett coolt!! Så idag målade jag det :)
take a look :





Man målar en grundfärg som vanligt och har sen Grafiti nagellack över
o så blir det så ;)





 Här är färgerna jag använde Grafiti nails nagellacket till höger :)




Hade lite kul med kameran XD


Imorron är det skola... ;)
Have a nice day ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback