FREDAG!!! :D

Hej hej .... Här sitter jag.. kollar på " my life as Liz " MTV :) just nu är det
reklam :P  haha:P men allt blir posetivt när det är .... FREDAG!!!!!!! :D
undrar hur många som är på brogården ? hmm.. haha intressant ilägg XD
Juste ! Moa fick tbx sin mobil idag ! :D Det va nån som hade snott den -
ringt upp alla pengar - tagit sim kortet elr kanske slängt det, jag vet inte men det va borta ..
och sen fick hon tbx den :) haha lite komiskt men inte kul!
va sur jag blir på den som bara snodde mobilen sådär!

typ: å en mobil !hm.. jag kanske ska typ sno den o ringa upp alla pengar på den ! vilken snilleblixt !    
 NOT!
 haha men lyckligt slut iaf  C: <3

hejdå :) ps. som ni kanske märkt så har jag ändrat lite design ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback