aj!... + tröjan klar :D

hejsan :)
Idag var en orturs men ändå bra dag. På gympan spelade vi bandy igen (bandyvecka)
Jag hade oturen att stå på fel plats vid fel tid ^^... så ja fick en bandy klubba rakt i pannan :s - inte så skönt...
Det förklarar den stora bulan! ... men sånt händer.. Många frågor, vad som hade hänt...sen åkte jag inn i ett träd...:/XD sånt händer inte XD jorå linnea, det gjorde inte så ont X)
 Det va badminton oxå och det gick bättre :)
Patrycja o jag vann alla matcher :D vi ska spela resten nästa onsdag, Hoppas det går lika bra då !" :D
Nu ska jag tagga till Glee!!!!!!!! :D kl 8 på kanal 11 ^^ reklam x)
 men idag fick jag oxå ta hem tjocktröjan som ja sytt på slöjden :P  ÄNTLIGEN!
Lite ojämn o så x) men här är den ^^





Ja vet jag ser tjurig ut, men jag e glad :D :D :D 
bilden bara blev så 
ignorera det haha ;D

Ha det super ! :D



Kommentarer
Postat av: Saga

Julia!det är ju du!:D

Fin blogg :)

2011-02-23 @ 01:10:32
URL: http://sagascanon.blogg.se/
Postat av: julia! :D

Jaa det är jag ! tack :D Din blogg va ju super fiin! <3 :D

2011-02-23 @ 15:41:03

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback