YES! :D

hej !!! Idag är det onsdag !!
Det var alltså sista badminton  tuneringen = avgörande !
O jag är HAPPYHAPPY för patrycja och jag vann!!!!!!!!!!! :DD
hela tuneringen !!! YEY ! Så här blev det ! :



3 plats: Martin och Ove :)



2 plats: David och Matte :)



OOCH 1 plats ! : Patrycja och Julia !!! JIPPY!!! :D


Vi kommer att få såna där gulliga små pockaler tror ja ! :D
Dom är så söta, längtar! :D
Lägger ut bilder då ;D

Hinner inte skriva så mkt för jag måste egentligen plugga till
NO-provet imorron, men här är en snabbspolning av min vecka !

MÅNDAG: Moa va hos mej, vi gick med hundarna o gjorde lite skojiga saker! :D

TISDAG: Passade Hilda med Linnéa hos henne ;D

ONSDAG: Patrycja och jag gick till mej o till badmintonen ;D ( det va sovmorgon oxå ) 

TORSDAG: Kommer förmodligen bli en vanligt jobbig torsdag +NO-provet -_-


Ha det supersuper skoj ! :D hejdå !




Kommentarer
Postat av: Ester

Grattis till er!! :D Gilla läget att ni vann xD

2011-02-09 @ 23:52:11
URL: http://cheeky.devote.se
Postat av: julia ! :D

ja! :D :D :D x)

2011-02-28 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback