Rally ;)

Hej här sitter jag och är lite små deprimerad ! För imorron börjar skolan !!! D:
Kan inte fatta att en hel vecka bara svischat förbi ! Men det ska bli spännande att träffa den
nya killen som ska börja i klassen ! :) och sen så slutar vi ju ett så det är skönt! :D
Men idag så har jag provat en jätte kul sak!  Jag har åkt rally på isen ! :D Med bil alltså !
Det va fett kul att åka med när dom sladdade :D
Det var jätte kul! :D sedan så har jag vart hos moster och så nu för ett tag sen så var jag uppe
hos linnea och Gunnar som höll på att bygga i lillhuset vid tomten där de ska flytta in ! :D
dom hade gjort det jätte snyggt ! Så jag var uppe o kollade på det :)
nu så kollar jag lite bloggar och så ..Men jag måste verkligen fixa en snygg header snart.
 Jaaa! idag är det solsidan :D Gud va kul! 

bilder från mobilen ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback