Onsdag :)

tjolahopp ;D
Idag var det onsdag och vi hade en diktdag. En poet kom till skolan _:)
Det var en slapp dag :D Julia gillar ! Efter skolan så följde Patrycja,Linnéa och Moa hem till mig sen gick vi tbx
till skolan till badminton tuneringen kl 4 ;) Patrycja och jag vann alla matcher den här
gången mä! :D Så vi vann över våran pool o gick vidare! :D
Alla fick gå hem tidigare. Ellen och jag gick hem tillsammans :) Vi bor bara typ 500m från varan :)
Lite fail att pappa missade oss när han åkte förbi .. Vi kunde ju fått skjus ! -.-
 Men sånt är livet x) Nu ska jag nog gå och duscha och sen titta på Glee ! :D

Ha det dåligt !XD
Ha det bra såklart! ;D


Fick den av Moa på mobilen idag ! :D
Jag vet många tkr den är jättebra o ja är lite efter med att tycka det!,
Men den är så vacker !
Det är inte Bellas lullaby  men en annan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback