En rolig tisdag med Sydpoolen!!! :)

Nämen hej :) Sitter här och har precis laddat över lite bilder från mobilen till datorn :) Idag var Linnéa och jag på Sydpoolen, Det va kuul! :) men vad alla skrek där ! det var skolklasser där, så i början var det ganska fullt men sen när de åkt så blev det sköönt! Jag tänkte hoppa från femman(hopptorn) men det var så lång kö! och så va det lite pinsamt när alla stod och kolla så jag hoppade aldrig (hehe det här låter som en väldigt dålig bort förklaringxP, men det va så !^^ Efter super kuliga timmar där begav vi oss hemmåt :) Men först så köpte vi lite i kiosken :) Då så köpte jag den här glassen :D Den var jätte rolig ! saltlakris, hallon smak :)Kanske inte den godaste jag ätit men udda !






väldigt oskarpa bilder :P hehe..


Sen åkte vi hem till mej och på vägen hem hade vi köpt tvål görar grej xD
fett kul ;D nerå vi är inte barnsliga haha x) men det va faktiskt kul X)
Lite pyssligt sådär ! Men tvål grejerna som man skulle smälta såg ut som godis ! ^^
Så man ville äta upp dom ! 
här är lite bilder :)


sakerna man smälter :D




hehe..!





tvålarna :)



 Det va det :)  ps. försök aldrig ta bra bilder med mobilkameran ! ni ser ju hur bra dom blev -_- haha men ha det bra // julia :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback