DATORN!!!

HEJ! :D
Idag är det tisdag :) Jag har vart med Linnéa och Moa idag ;)
Men först var jag i skolan såklart ;) På idrotten så spelade vi upp låtar från min mobil ..!
men så började den cp:a sig och spelade upp samma låt flera gånger ...! Det va pinsamt! För jag fick springa emellan o försöka fixa det medans vi spela handboll xS Lite pinsamt ! imorgon är det badminton tunering :D
Hoppas det går bra :D Just nu sitter jag o tittar på "Halv åtta hoss mig" med MIN dator :D
pappa har fixat den !!! :D Den har stått och skräpat i mi rum länge nu´.. men nu så funkar äntligen internet på den :D      Så nu har jag en egen laptopp ! Gud va skönt ;D

Ha det bra mjölkchoklad :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback