what a wonderful world...

hej, härligt med helg !  :) idag har pappa o ja sjösatt våran/min lilla segelbååt idag!! :D
det var superhärligt att segla! Det kändes verkligen som sommar ! Har till och med bränt mej i ansiktet X)
fick massa minnen från i sommras när jag lärde mej segla, på ett typ segel läger i sthlm med kussarna ! ;)
längtar tills i sommar när jag kanske kan segla lite bättre ..
då kan vi åka till massa öar i bikini och bada ! kanske...! :D
senare var ja och kolla på Emmas match (fotboll) Dom vann! ;) yyey!
men nu ska jag nog utnyttja det sista av solen X) hehe ^^
och gå ut lite ... ;)

he det bra ! ( och jag vet ... jag suger på att blogga ofta...)

KRAM JULIA <3


Kommentarer
Postat av: Miranda

Vilk fin blogg du har Julis:-D

2011-04-16 @ 23:58:51
URL: http://metrobloggen.se/umuhoza

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback