TRÄ / SY :O

hej idag var det spökbolls tunering ! :)  Men vi hade bara en match och den satt jag på bänken på .... jag var frivillig
för jag trodde vi skulle spela fler matcher !! xP fail! så jag spelade aldrig -_- haha ^.^
Patrycja , Moa och Nea följde me en snabbis hem till mej innan, för det är så tråkigt att vänta i skolan och man hinner ju va hemma ganska länge ändå ;)
Men nu till rubriken .... jag vet fortförande inte vad jag ska välja !!! :O
TRÄ/SY  TRÄ/SY  TRÄ/SY  TRÄ/SY TRÄ/SY  ...!" :0
HMM....bestämmer mej nog i sista sekunden som vanligt.... x)
men nu kmr lite bilder ;)







haha Amanda linslusen xD hihi ^^ våga inte lägga upp en osuddig bild på dej ifall du inte ville det...:P ^^



Moa sur på Pichi ... :P ^^



Man måste bjussa lite på sej själv xP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback