tjejorna ;)

tjenare :) har precis diskat xP ... Jag borde egentiligen städa mitt rum men ...
typiskt mej att städa nåt onödigt istället xP det som är nödvändigast är tråkigast ... x/
städar allt utom just det som behövs x)
igår var det jättemysigt ! :) Ester,Moa och Linnea var här och vi hade lite tjejkväll! :D
Vi bastade med massa ljus och käka snacks :) super skoj! :D
först ville inte brasan brinna så bastun var inte så varm i början.. haha fail ! xD
men det var mysigt ändå ! haha ;) och sen bev den VARM!
imorse vägra Linnea vakna x) hon drog bara täcket över huvudet ;) hon var trött xD men vi fick upp henne med lite god morgon sång och , drag i hennes täcke x) haha xD envis liten prick xP
Sen gjorde värsta mumsiga brunch ! ;) pankakor ! :D
allting var super mysigt ! <3 :) en kväll värd att minnas ;)

Småtoffsarna har blivit till flätor ^^ Lite ruffsiga nu haha men så här ser mitt hår ut nu !;)



KRAM / JULIA ;)

Kommentarer
Postat av: Tette

Superduper mysigt!!!! :D

Tror jag glömde mina rosa gosiga strumper hos dig..xD

<3

2011-04-28 @ 18:52:19
URL: http://Cheeky.devote.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback